2014. április 20., vasárnap

Glamour napok 2014


Eljött az ideje, hogy így, egy héttel az esemény után már végre megírjam ezt a bejegyzést. Lássuk!
Ez volt az első alkalom, hogy nem Pesten ért utol a Glamour napok, ugyanis épp Sopronban voltam azon a hétvégén. Igazából nem volt nagy gond, hisz nem terveztem nagy bevásárlást, csak 1-2 dolgot tudtam mondani, amit jó lenne beszerezni. Az egyik egy kardigán, a másik (sokkal fontosabb) a hátizsák! Ezen kívül persze volt még egy kívánságom a H&M-ből, mégpedig egy kalap (hihetetlen jó kalapok vannak most ott), de azért ehhez nem ragaszkodtam.
A probléma csak abból adódott, hogy a kuponok 90%-át Sopronban nem tudom beváltani, így pl. a hátizsák-keresgélés elég nehézzé vált. Az interneten nézegettem őket, de Magyarországon az, hogy valami fent van a honlapon, nem jelent az ég világon semmit! Ha egy valamit tanultam az életben, az ez. Megbíztam Anyát, hogy nézzen be egy-két boltba, de elég veszett ügynek tekintettem. No de azért Sopron se a világvége, tehát el tudtam menni egy C&A-ba, egy New Yorker-be, egy F&F-be és egy H&M-be. Az első boltban nem volt semmi, amiért pénzt adnék ki. A New Yorkerben is siralmas volt a választék, viszont onnan két gyűrűvel távoztam, azok viszont nagyon jók, főleg úgy, hogy az egyiket 290Ft-ért vesztegették.

A bal oldali 290Ft, a jobb oldali kb. 700Ft volt
A H&M-el az volt a baj, hogy az a másik 3 bolttól külön, a város másik végében van és se energiám, se időm, se kedvem nem volt oda elmenni, így maradt az F&F. Ott viszont nagy meglepetés ért. Épp nézegettem letörve a női táskákat, vagyis a női hátizsákok teljes hiányát, oldalra néztem és egyszercsak a férfi osztályon megláttam eme gyönyörűséget. Pont olyan méret, pont olyan anyag, pont olyan színek, pont olyan vállpánt, amilyet elképzeltem, ráadásul iszonyat jó áron! Azóta is töretlen, sőt egyre nagyobb a szerelem, mert nem tudom hogyan, de iszonyat kényelmes ... egy hátizsák.
Ezen kívül elég sok ruhát felpróbáltam, de végül csak egy 700Ft-os pólóval jöttem haza (amiből még lejött a kedvezmény!), aminek egyébként nagyon örülök, mert jó anyagból van és szerintem jól variálható.

Bocsánat a szörnyű képekért, a koliban fotóztam, a telefonommal

Igazából a nagyobb bevásárlás a Müller-Dm-Rossmann hármasban történt, ugyanis rám volt bízva, hogy vegyek magamnak, anyának és a fiúknak is, amit kell. Egy rettenetes számlával távoztam, viszont rengetegek spóroltam :D! Amit a képen láthattok, az az, amit magamnak vettem, plusz egyet, amit anyának.
Miután kipróbáltam a zuhanyzás közbeni testápoló olcsó, dm-es változatát, megvettem az "eredetit" is, ugyanis a Balea egyáltalán nem vált be. Az Elseve sampon nagyon jó vásár volt, 50% volt rá, így 400Ft-ot hagytam ott érte és sérült hajra való, ami az enyémre nagyon igaz, úh. remélem segíteni is fog (bár nem hiszem... na jó, kicsit reménykedek). A harmadik termék egy Schwarkopf hővédő spray. Ezt a Müllerben szereztem be és azért van rá szükség, mert szeretném kicsit többet vasalni a hajam (most szökőévben egyszer vasalom ki), ugyanis a kivasalt az egyetlen olyan állapota a hajamnak, amiben kezelhető és csak simán, kibontva hordhatom. Egyébként muszáj a copf, a konty, a fonás vagy bármi más, különben oroszlánsörény. A negyedik egy sima Garnier (mattító) arckrém, ugyanis kifogytam az arckrémből.

Ez a gagyi képek bejegyzése, de hátha segít valakinek --> kattintásra megnő

Az ötödik pedig aaaaa .... Maybelline Color Tattoo, Permanent Taupe színben. Kingánál láttam először ezt a színt, hogy mennyire jól variálható és nekem nagyon tetszett, ugyanis matt, semmi csillogás. De nem gondoltam volna, hogy lesz is a boltban. Viszont a Dm-ben találtam és mivel 50% kedvezmény volt rá, elhatároztam magam és megvettem. Ugyanis nagyon sokat nézegettem már őket, de mindig sajnáltam rájuk a pénzt. Viszont most mondom mindenkinek, hogy ha ilyet szeretnének venni NE a Dm-be menjenek, mert ott 2600Ft, míg a Tescoban 1600Ft körül van. Nekem kedvezménnyel így olcsóbb volt a Dm-ben, de azért szerintem ez nagy pofátlanság.
Az utolsó termék nem az enyém, hanem anyáé, viszont nagyon büszke vagyok rá. Arra kért, hogy vegyek neki egy sima essence szemhéjfestéket, valami kékes, zöldes árnyalatban, de semmi  rikító szín! És akkor a Müllerben találtam a leárazott termékek között ezt a gyönyörű Astor szemhéjpúder palettát, meseszép zöldes árnyalatokkal. A leárazott termékekre is vonatkozott a kupon, úgyhogy vidáman ment a kosárba és anyának nagyon-nagyon tetszett!

Szóval...huhh, ez az idei zsákmány. Bár nagyon sokat írtam róla és soknak is tűnhet, de igazából nem az. Bár valószínűleg ezt azért érzem, mert ruhát szinte semmit nem vettem, pedig általában ilyenkor az szokott nagyobb mennyiségben lenni. De örülök annak, amit vettem (hátizsák!!!) és tényleg nagyon sokat spóroltam.
Bocsánat ha untattalak titeket ezzel a hosszú bejegyzéssel, de ismertek, ilyen vagyok :)!

Ti beszereztetek valamit a "shopping-ünnep" alatt? Vagy visszariasztott titeket a mérhetetlen embertömeg? (Ez a jó a soproni glamour napozásban, semmi tömeg!) Szívesen olvasnám , hogy ti miket vettetek :)!

További nagyon szép napot mindenkinek!

Lizy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése