2014. május 21., szerda

Harmadik

Történt egyszer, hogy előhívattam a harmadik tekercs filmemet, ami eléggé ergyául sikeredett. És itt meg kell jegyeznem, hogy ez a második Rossmann-os filmem. Nem azért hogy védjem a nem létező fényképészeti tudásomat, de valószínűleg a film rosszabb minősége is belejátszik abba, hogy az utolsó két tekercs filmem nem lett olyan jó, mint az első, ami a legelső volt az életemben. Szóval feltételezem, hogy javulnia kellene a minőségnek, de nem teszi ... lehet, hogy nem véletlenül drágább az a film. Na de sebaj, majd beletanulok. 
Lényeg, ami lényeg, hogy gondoltam megosztok veletek pár képet, ahogy az előző kettőnél is tettem. Van pár, ami nekem tetszik, nem tudom, hogy más hogy van vele, de azért én megmutatom :).
- kattintásra nőnek -






Hát ennyi lenne. Tudom nem sok, de azért én örülök minden egyes képnek :). Remélem, hogy nektek is tetszett és hamarosan jelentkezek remélhetőleg egy nagyon izgalmas dologgal ;)!

További szép napot mindenkinek!

Lizy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése