2014. július 4., péntek

Bloggerinaterjú III. / Niki

Kedves Mindenki!
Azt hittétek, hogy már elfelejtettem ezt a sorozatot, ugye? Még mit nem :)! Még hátravan nem egy izgalmas kérdőív. Kezdjük hát Nikivel :)!
Nem hiszem, hogy bárkinek is be kellene mutatnom a Books and blouses bloggerináját, az ex-Pretty bird-öt (már biztos nagyon unja, hogy így hívjuk : ] ). Szinte már kis hírességnek számít, az én szememben legalábbis biztosan. Őt is megkértem, hogy válaszoljon a kis kérdéseimre és szerencsére igent mondott, úgyhogy most örömmel közlöm veletek az ő válaszait is (2 rész lesz) , fogadjátok sok szeretettel! 

OUTFIT

Niki
Books and blouses

1. Milyen szavakkal tudnád jellemezni a Books and Blouses –t?
Sokoldalú, színes, könyves-ruhás-filmes, változatos. Csak most hozzá kell adnom azt is, hogy baromi ritkán frissített.

2. Jelenleg mit gondolsz arról, hogy meddig fog tartani ez az oldal? Kicsit depresszív kérdés, de úgy gondolod, hogy ez egy időtöltés, amit csak addig csinálsz amíg tanulsz, vagy tervezed az oldal folytatását akkor is, amikor már kicsit idősebb leszel?

16 éves koromban kezdtem a blogolást, tehát lassan már hat éve csinálom, és még mindig ugyanúgy szeretem, mint a legelején. Ugyan mostanában nagyon nincs időm új bejegyzések írására, a nyáron szeretnék újra rendszeresen posztolni. Addig fogom csinálni, amíg örömet okoz, és amíg vannak rendszeresen visszajáró olvasóim.

3. Még a legeslegelején miért indítottál honlapot? Mi volt a motiváció vagy a végső löket?
Valahogy rátaláltam a G-portálra, és elkezdtem a személyes blogok között böngészni. Lett is pár kedvencem, akiket rendszeresen olvastam, és nagyon megtetszett ez az egész blogolósdi. Szóval egyszer, amolyan hirtelen felindulásból létrehoztam a saját kis blogomat.

4. Melyik bejegyzéseket szereted a legjobban írni?
Az outfit posztok a kedvenceim, bár ezekben van a legtöbb munka: a szett összeállítása, a fotózásra való készülés és a fotózás, a képek kiválogatása és szerkesztése, végül a tényleges poszt megírása. Persze nem vagyok egy hatalmas fashionista, mégis szeretem megmutatni magam és az öltözködési stílusomat.

5. Mit szeretsz a legjobban, abban, hogy blogolsz?
A visszajelzéseket. Nagyon várom minden posztomhoz a kommenteket, általában mindre válaszolok is. Szerintem ez a legjobb az egészben. J


6. Mi a legszebb emléked a honlapoddal kapcsolatban?
Még a Books and Blouses G-Portálos elődjén, a The Pretty Birdön csináltam egy kérdőívet, hogy lássam, mit gondolnak a blogomról. Megkérdeztem benne az olvasók véleményét, hogy ki mit szeret az oldalban, miről olvasna többet, meg hasonlók. Valamennyivel több, mint százan töltötték ki, és nagyon jó visszajelzések érkeztek, hihetetlenül jól esett.

7. A mostani helyzetben kardinális kérdés a mi korosztályunknál: 
itthon vagy külföldön?
Háááát. A hallgatói szerződésem miatt kénytelen leszek egy darabig itthon boldogulni, de mindenképpen szeretnék néhány évet külföldön élni.

8. Királylány, cukrász esetleg űrhajós? Mi akartál lenni kiskorodban?

Virágkötő szerettem volna lenni. Legalábbis ez az egyetlen dolog, amire emlékszem, de biztosan voltak ennél merészebb vágyaim is.

9. Ha egy valakivel találkozhatnál és beszélgethetnél a múltból (nyelv nem számít), ki lenne az?
Nagyon izgatnak a történelem „nagy rejtélyei”, így talán Jézust választanám. De nem azért, hogy eldiskuráljak vele a vallásról, inkább azért, hogy megtudjam, ki is volt ő igazából, és hogy létezik-e isten, meg hasonlók.

10. Ki a kedvenc íród/költőd, akit mindig szívesen olvasol?
 A kedvenc költőm Radnóti Miklós, kedvenc írom pedig talán J. K. Rowling lenne.

To be continued...
;)

Lizy
Képek: books-and-blouses.blogspot.com

2 megjegyzés: