2014. február 1., szombat

Amerikai botrány

Egy újabb film. Ráadásul ez is Oscar esélyes. Tehát beszélnünk kell róla :)!
Eredetileg a Wall street farkasát akartuk megnézni, de bizonyos körülmények miatt (én csak feliratosan lettem volna hajlandó megnézni) egy másik filmet választottunk a barátnőimmel, ez pedig az Amerikai botrány.


Biztos mindenki hallott már róla, látta már az előzetesét, nem véletlenül: sztárparádé-díjeső etc. Nyilván ilyenkor nagy reményekkel ül be az ember, hogy: Nah, mutassátok mit tudtok! 
Aztán beültünk. És néztük. A 30. percnél már izgatott voltam, hogy "na, most már biztos kezdődik!". 20 perc múlva : "mindjárt elkezdődik, ez az!" még 20 perc múlva: "na most már tuti kezdődik!", még 20 perc múlva: "jah...hogy akkor már elkezdődött..csak nem vettem észre?", 20 perc múlva: "nah, akkor majd a végére jön egy hatalmas csattanó!", 20 perc múlva: VÉGE!
Áááá, egyszerűen unalmas volt ez a film. Nem volt miért vagy kiért izgulni, nem voltak benne fordulatok vagy ha voltak is annyira belesüllyedtek az unalomba, hogy észre se vetted. Én komolyan végig azt hittem, hogy a végére egy akkora kanyar jön a történetben, hogy majd eldobom az agyam, ezért, amik a sztori közben történtek rossz pillanatok mindig elkönyveltem, hogy áh, biztos ez is benne van a tervben. Aztán a végén kiderült, hogy nincs ilyen terv és nincs nagy fordulat (oké, van, de nem akkora ami kárpótolna az unalomért) és akkor vissza kellett játszanom az egészet a fejemben, hogy mi történt.


Pedig az előzetes alapján annyira izgalmasnak tűnik: lövöldözés, szexi nők, átverés stb. De sajnos a film nem felel meg az ember elvárásainak. Ennek ellenére nem mondom, hogy rossz film. Ugyanis a hangulata, a kosztümök, a háttérzenék nagyon jók. Jennifer Lawrence karaktere természetesen nagyon vicces, van egy monológja  a filmben, ami nekem nagyon tetszett. De ezen kívül... a történet sajnos annyira unalmas, hogy a karakterek nem tudnak jól érvényesülni.

Én sajnos nem tudom ajánlani. Persze tudom, hogy ettől még mindenki meg fogja nézni, mert nehéz elhinni, hogy ennyi jó színésszel ilyen unalmas lenne a film. Az Oscart szerintem semmiképp nem érdemli meg, csak azért mert nagy nevek vannak benne. De majd meglátjuk...

Lizy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése