2014. augusztus 10., vasárnap

Bloggerinaterjú VI. / Kinga

És akkor jöjjön Kinga interjújának második része!(És-sel nem kezdünk mondatot...)

Kinga

The Classy Cat

Part II.


13. Mi volt a gyerekkori kedvenc történeted vagy meséd?
A Harry Pottereken kívül? Nagyobb koromban Böszörményi Gyula Gergő és az álomfogók című könyve, kisebb koromban meg bármi, amit anya fölolvasott. :)

14. Tudom, hogy fura vagyok, de számomra mindig érdekesek a kiskori sebekről, sérülésekről szóló történetek. Tudnál mondani egy ilyet?
Szerencsére csak kettő volt, azok se túl komolyak, ezek közül a „viccesebb”: egy éves magamra (főleg az arcomra) borítottam a forró kávét, mert ki akartam szedni a kiskanalat a pohárból, ami túl magasan volt a szekrényen. A nagymamámnál történt a baleset, akivel együtt sírtunk, amíg a szüleim meg nem érkeztek. :D Nyom nélkül elmúlt, szerencsére.

15. Tudom, hogy szereted a Hollywood Hírügynökséget, tudsz mondani egy olyan részt/mondatot, amin századszor is ugyanúgy tudsz nevetni, mint először?
Ez egy elég nehéz kérdés, mert Gergő videói nagyon jók, és nem nagyon tudok kiemelni csak egy dolgot, mert rengeteg a nagyon szuper, vicces, apró részlet, mindegyik videójában.  Amit úgy általánosságban találok viccesnek, azok a feliratok – a rész végén, a rész közben, bárhol. Meg a múltkori Wes Andersonos levelezős részek. Meg a verses rész. Meg a Gonosz Klón.
 Néha újra szoktam nézni egy részt, amikor éppen egy olyan filmet akarok megnézni, amiről már volt korábban szó a Hollywood Hírügynökségben, de igazából nincs kedvenc filmes részem, viszont a DiCaprio 2015 kampánydal? Az csodálatos! :D
https://www.youtube.com/watch?v=Xe0QbINFcQk

16. Átlagos kérdés, de meg kell tudnom: milyen szupererőt választanál?
Szeretnék szupergyors lenni, általában mindenhova sietek, mert késésben vagyok, ezzel pedig végre mennyi időt megspórolhatnék. :D

17. Guilty pleasure?
Mostanában újra elkezdtem Disney-dalokat hallgatni, és odáig fajult a dolog, hogy néhányat le is töltöttem (khm, Frozen). És – el sem hiszem, hogy ezt leírom – de szerettem a Jonas Brothers, múltkor hihetetlenül nosztalgikus hangulatba kerültem, amikor a régi számaikat hallgattam. Amúgy meg a Sims, nagyon várom a negyedik részt! :D

18. Mivel köztudottan „múlt-szerelmes” vagyok, meg kell kérdeznem: melyik korban és hol élnél a legszívesebben?
Szeretnék Avonlea-ban lakni Hetty Kingéknél (de nem tudom, hogy meddig bírnám internet, Doctor Who és az elengedhetetlen hétköznapi dolgok nélkül, szóval maradnék a jelenben :)).


19. Amikor firkálsz a füzet szélére óra közben vagy bármikor máskor, mik születnek általában?
Mostanában már egyáltalán nem firkálok (nincs is füzetem :D), régebben komplett illusztrációk születtek, de azok is a leckefüzetembe, nem szerettem, ha a füzeteim és a könyveim össze voltak firkálva. :D

20. Mire vagy a legbüszkébb eddigi életed során?
Ezen a kérdésen nagyon sokat gondolkodtam, mert hát eddig nem sokat értem el az életemben, azon kívül, hogy mesteri fokra emeltem a halogatás művészetét, és az utolsó pillanatban sikerül összedobnom beadandókat (amire nem vagyok olyan büszke, de azért vannak az utolsó pillanatok, hogy mindent befejezzünk). Aztán rájöttem: az angolomra! Ha így visszagondolok, nagyon sok időt töltöttem/töltök angoltanulással. Az angoltudásom 89%-a inkább passzív utón ragadt rám (filmnézés, olvasás, internet), de ugye egy nyelv tanulásának az elején rá kell szánnunk magunkat, hogy ne magyarul nézzünk filmeket, olvassunk könyveket, hanem igenis, rágjuk végig magunkat az eredetin, és ne adjuk föl (na, ez az, amit én rosszul csináltam a franciánál). Az utóbbi három-négy évben az angol szerves része lett a mindennapjaimnak, az utóbbi néhány hónapban pedig a magánéletemnek is. És büszke vagyok a kiejtésemre is. :D
Nagyon szeretem az angolt, na. :) 

..........

Újonnan köszönöm szépen a figyelmet, ezzel véget ért a Bloggerinaterjú 3. része is. Nagyon szépen köszönöm Kingának, hogy válaszolt a kérdéseimre, tudom, nem volt könnyű, úgyhogy extra köszönet jár :)! Örülök, hogy kicsit talán jobban megismerhettelek, remélem Ti is élveztétek!

Az igazság az, hogy jelenleg nincs több kérdéssor a tarsolyomban. Ez a 3 leányzó volt, aki legközelebb állt hozzám, így Őket mertem kérdésekkel bombázni. Ez nem azt jelenti, hogy nem gondolkodok más embereken. Minél több bloggert szeretnék még jobban megismerni. Viszont ahhoz, hogy kialakuljon róluk egy kép bennem és hogy kérdéseket tudjak feltenni nekik, egy kis idő kell. Szerencsére pont most találtam még pár embert, akiket nagyon szívesen olvasok, úgyhogy maradjunk annyiban, hogy igyekszem nektek még interjúkat hozni, mert úgy vettem észre, hogy Ti is szívesen olvastátok őket :).


De pl. nagyon kíváncsi lennék, hogy van e olyan blogger, akiről szeretnétek interjút olvasni! Írjátok meg kommentben ezt is, illetve, hogy hogy tetszettek az eddigiek :)!

További szép napot :)!

Lizy
Képek: the-classy-cat.blogspot.com / instagram.com/szabking

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése