2014. augusztus 17., vasárnap

Sté

(Mégiscsak szerettelek volna Titeket meglepni egy előre megírt bejegyzéssel ;). )

Volt az úgy, hogy egyszer csak megláttam egy pólót a Fácsebúkon. Valamelyik ismerősöm valakiének a valakije nyomott rá egy felfelé mutató hüvelykujjat és ím az én szemem elé járultak a sté márka darabjai. Az nem kifejezés, hogy szerelem volt első látásra, de mivel sajnos nem találok ennél jobb szavakat rá, ezért maradjunk ennél.
Aztán eltelt egy kis idő és egy a csoporttársaimmal eltöltött esti sörözgetés közben kiderült, hogy az egyik csoporttársam unokatestvére csinálja ezt a márkát, és természetesen neki már van is tőle egy pulóvere (a kis piszok). Innentől már biztosra vettem, hogy ez egy kozmikus-galaktikus-fantasztikus együttműködés, hogy az univerzum megmutassa, hogy ezek a ruhadarabok, bizony, nekem készültek.
De továbbra is csak csorgatom a nyálam rájuk, mert még a névnapi pénzemet sem erre költöttem, pedig én már fejben meg is rendeltem és huncut kis mosollyal a szám szélén köszöntem meg a rá kapott bókokat.
Így úgy érzem, hogy be kell mutassam nektek ezt a márkát, hátha majd utána együtt csorgathatjuk a nyálunkat (igen romantikus lenne). Egyszer rendelek egy ilyen pulcsit ha a fene fenét eszik, akkor is!



Nem rakom be ide az összes termék képét, hanem íme a honlap, aztán gyerünk gyerekek, támogassuk együtt a hazai feltörekvő tehetségeket!


Lizy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése