2014. augusztus 13., szerda

Helyzetjelentés


S o o n    5000 Followers thks ! | via Tumblr
Sziasztok!

Eltűntem egy jó időre, nem tagadom. Úgy esett ez a nyár, hogy míg júliusban nem csináltam jószerivel semmit, addig augusztusban alig vagyok 1-2 napot itthon. Ha kérdeznétek:
Svájc isteni volt,
Balaton felejthetetlen.
S most jön Katymár.
Természetesen lógok még egy élménybeszámolóval, ezt meg is fogom tenni. Szerintem csak Svájcról, mert a balatoni események inkább olyan kis személyesek. Viszont arról jönnek majd képek és videónapló is ... jippííí... már alig várom, hogy nekikezdjek szerkesztgetni a videókat.

Egyenlőre viszont megint nem leszek itthon. Ez a mostani katymáros kiruccanás kissé hirtelen jött, rajztáborba megyek. Kb. összesen 10-en leszünk, a kemény mag és bár én már egy éve nem járok a rajzsuliba, továbbra is visszajárok ( egy hét szakmai gyakorlatot is ott töltöttem ) így meghívtak. Jól esett, főleg, hogy miután már szinte visszamondtam a pénzhiány miatt, továbbra is hívtak és mivel a szakmai gyakorlatomért kaptam egy kis pénzt, most van miből elmenni.
Ezen a nyáron szinte még semmit nem rajzoltam, szégyellem is magam, úgyhogy már várom, szinte már szükségem van erre a pár napra, hogy tényleg ráhangolódjak megint. Remélem menni fog.

Az, hogy mikor jövök haza még kétséges, vagy 17 vagy 18. Viszont 18 este repülök tovább Albertirsára majd onnan Ceglédre. Aztán 20-ra már itthon leszek, ha minden jól megy :D.
Ez az időzített bejegyzés nem annyira megy nálam, sajnos nem tudok előre írni. A Kinga interjújának második részét meg hiába állítottam be, valamit rosszul csináltam és nem jelent meg akkor, amikor kellett volna, sajnálom. Viszont most nem kell sok időt kibírnotok csodálatos nyelvi fordulataim és sziporkázó humorom nélkül, úgyhogy talán nem lesz gond.

Mindenkinek további nagyon szép nyarat, élvezzük ki a maradékot!

Lizy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése