2014. március 31., hétfő

?!?!?


Benguiat Caslon question mark, FROM: PHOTOLETTERING.COM VIA: MAIA.  From a blog called "We Love Typography", should be a goldmine for anyone interested.

Figyelem! Figyelem!
Szeretném elmondani nektek, hogy elindítok egy új "bejegyzés-sorozatot", ami remélem, hogy nektek is legalább olyan érdekes lesz mint nekem.

Én úgy érzem, és remélem nem vagyok egyedül, hogy kialakult egy kisebbfajta közösség, egy kis blogos baráti társaság. A Gportalon kezdődött, de ma már Blogspot-os környezetben él tovább. Olvassuk egymás blogját, figyelemmel követjük a másikat és kommentelünk, de néhány kivételtől eltekintve ennél messzebb nem jutunk. Ezért úgy gondoltam, hogy itt az idő kicsit jobban megismerni egymást :)! Ez természetesen nem csak a bloggereknek jó, hanem Nektek is, hogy jobban megismerjétek, azokat a lányokat, akiknek a bejegyzéseit olvassátok :)!
Próbáltam nem sablonos kérdéseket feltenni, olyanokat, amik engem (és remélem Titeket is) érdekelnek a Lányokról, de nem vagyok riporter így azért csodákat ne várjatok. Lesznek egyen-kérdések, de a legtöbb személyre szabott. Lesznek kérdések a honlapról, és lesznek személyes kérdések.

Az alanyok természetesen meglepetések, bár valószínűleg könnyen ki tudjátok majd találni ;)!

Én már nagyon várom, remélem, hogy Ti is :)!

Szép napot!
Lizy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése