2014. március 21., péntek

F&F


 hello #typography
Az előző helyzetjelentésben írtam, hogy eléggé elfoglalt vagyok a sulival, így még wishlist-em sincsen, amit a tavaszi vásárlásnál (már ha lesz ilyen) felhasználhatnék. De ez azért nem jelenti azt, hogy néha nem szoktam egy kicsit elkalandozni interneten a ruhák felé. Az F&F-ről azt hiszem már többször is írtam azzal kapcsolatban, hogy sokan előítélettel vannak róla, abból kifolyólag, hogy a Tescoban található. Úgyhogy most nem fogok még egyszer arról írni, hogy ez nincs így és minőségi, divatos ruhákat lehet ott venni elérhető áron... hopsz, mégis írtam róla.

Azért szeretem az F&F honlapját nézegetni mert egyszerű, áttekinthető és nincsen 9millió ruha fent. Ami persze egy részről rossz, de másfelől jó, mert nem vesz el egy órát az életemből hogy végignézzem. Pont ezért gondoltam, hogy megmutatom nektek az új kollekcióból a kedvenceimet, mert ... mert az jó.
Íme:



Bocsánat, ha kicsit sok lett, de még így is kihagytam egy-kettőt, próbáltam türtőztetni magam ;). Remélem, hogy tudtam valami újat mutatni nektek és, hogy tetszett a bejegyzés. 

Lizy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése