2014. március 14., péntek

Ulyana Sergeenko Spring 2014

Valószínűleg csak azok ismerik Ulyana-hoz való "vonzódásomat", akik régóta olvassák a blogot.
Még a 2012-es tavaszi és őszi kollekciójába szerettem bele, valami hihetetlenül jók voltak. Azóta követem őt, mert mindig kíváncsi vagyok, hogy mivel rukkol elő. Egyébként 2011-ben mutatta be az első kollekcióját, szóval egy elég kezdő divattervezőről beszélünk. 2013 tavaszán egy újabb rakás fantasztikus ruhával indította az év legszebb évszakát, ekkor újabb kedvenceket avattam. És most itt az ideje az újabb tavaszi kollekciónak. Persze már kicsit el vagyok késve, nem most lett bemutatva, de most jutottam el odáig, hogy a blogon is írjak róla.
Ezt a kollekcióját egy képzeletbeli utazás inspirálta az Orient Expressen, ami érinti Kazahsztánt, Türkmenisztán és Üzbegisztánt. Mély színek, nehéz anyagok. Ez a szezon annyira nem varázsolt el, mint a 2013 tavaszi, de továbbra is gyönyörű darabok, eszméletlen részletekkel.
Ha valakit érdekel, idelinkelem az előző kollekciókat.

2011 Fall
2012 Spring
2012 Fall
2013 Spring 
2013 Spring lookbook (csak mert annyira gyönyörű)
2013 Fall
2014 Spring

Ulyana Sergeenko Couture Spring Summer 2014 Paris
Ulyana Sergeenko Couture Spring Summer 2014 Paris

Ulyana Sergeenko Couture Spring Summer 2014 Paris
Ulyana Sergeenko Couture Spring Summer 2014 Paris



Bárcsak járhatnék ilyen ruhákban minden nap. (És bárcsak meg tudnám venni őket).

Lizy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése